W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies"

Konkurs na projekt muralu

W ramach projektu w auli szkolnej I Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w Kielcach powstanie kolorowy mural, dotyczący aktywności obywatelskiej oraz mobilności.

Regulamin konkursu na projekt i wykonanie muralu

Organizator
Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Edukacja przez Internet z siedzibą w Kielcach, ul. Olszewskiego 6, 25-663 Kielce.

Uczestnik konkursu
Uczestnikiem konkursu może być każdy uczeń lub grupa uczniów (max. 4 osoby) z I Liceum Ogólnokształcącego w Kielcach im. Stefana Żeromskiego w Kielcach.

Tematyka konkursu
Tematyka muralu powinna dotyczyć  aktywności obywatelskiej i  mobilności i odnosić się do wypracowanych rekomendacji:
•    Informacja to podstawa
•    Spotkania z autorytetami/ekspertami/praktykami
•    Warsztaty i zajęcia dla młodzieży
•    Budżet obywatelski w szkołach
•    Aktywizujące metody prowadzenia zajęć lekcyjnych

Publikacja i opis rekomendacji znajdują się na stronie: www.mlodziez.com.pl/ords/
Projekt muralu powinien zawierać logo programu Erasmus+ wraz z zapisem „Współfinansowane przez Unię Europejską” zgodnie z księgą znaku. Na etapie projektu należy uwzględnić miejsce na logo i zapis.

Czas i miejsce
Termin wykonania wybranego projektu: marzec 2016 r.
Miejsce wykonania muralu: tylna ściana auli szkolnej w I Liceum Ogólnokształcącym im. Stefana Żeromskiego w Kielcach o wymiarach maksymalnych 240 cm x 1040 cm (wysokość x szerokość). Należy uwzględnić podział tylnej ściany kolumnami.
Farby i niezbędne materiały do wykonania muralu zapewnia Organizator konkursu.

Warunki uczestnictwa
Termin nadsyłania/przekazywania projektu muralu: 10 marca 2016 r. Projekt należy nadsyłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (jako skan/zdjęcie/projekt pracy) lub zostawić w sekretariacie szkoły. Prace należy oznaczyć (na odwrocie bądź na kartce przypiętej do pracy): imię i nazwisko autora/imiona i nazwiska autorów.

Ocena pracy
Wyboru pracy, która zostanie wykonana na muralu dokona jury w składzie: Pan Waldemar Pukalski - Dyrektor I LO, Pani Aleksandra Polesek - nauczyciel I LO, Pani Katarzyna Niewęgłowska - nauczyciel I LO, Pani Agnieszka Tercz - koordynatorka projektu „Od rzecznika do społecznika”, Pan Karol Kaleta - Prezes Zarządu Stowarzyszenia Edukacja przez Internet oraz 3 przedstawicieli grupy projektowej ze szkoły.

Nagroda
Autor/autorzy zwycięskiego projektu otrzymają dyplom za zajęcie I miejsca w konkursie oraz gadżety projektu. Imiona i nazwiska zwycięzców zostaną umieszczone na muralu.